2010-08-08 ? 23:23:25

23:23 - asbraaaaaa

åh ta mig tillbaka nån vecka va!? eller varför inte två månader så jag kan få ha ännu mera sommarlov. tänk att det snart är skola igen. det är ju redan augusti nu för fasen.
då är det ju inte så farligt långt kvar tills jag fyller sexton på tal om ingenting.. sex månader bara. nej men åter till saken, är så snuskigt duktig på att prata bort mig.
det här sommarlovet har varit det absolut bästa men också ett utav det jobbigaste sommarlovet jag nånsin varit med om.
(jag menar lixom, att hålla igång 24/7 är ganska drygt ibland, hehe)
saknar inte direkt skolan men jag saknar så många människor så det är inte klokt. sen blir man störst också. det var längesen man var det. haha! gud vad cool jag ska vara första veckan i skolan alltså. ba glida fram som värsta herren på teppan. sen, 365 dagar senare, är det slut på det roliga! då är man liten som en pissmyra igen.
och det känns ju verkligen skithärligt och veta. haha..
imorgon blir det iallafall att träffa mikaela och elin och vad vi ska göra förblir ett mysterium. jag vet iallafall EN SAK jag måste ha från stan annars kommer jag dö litegrann känner jag redan nu. humöret är ju som en berg och dal bana. usch!
men nu ska jag sticka. har ont i fingrarna nu. PUSSEN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!