2010-08-22 ? 17:50:04

varje hjärta har sin hemlighet

fasen.. nu var det ett bra tag sen jag satt här och flipprade på tangentbordet.
helgen har varit skitbra men de dåliga stunderna får man väl också räkna in i alltihopa.
kom hem runt ett idag efter att ha sovit hos elinpelin inatt! snart kommer nog mamma och pappa hem och då ska vi äta kräftor. mums! då ska jag även be och böna om att få tatuera mig. har redan gjort ett försök som blev lite halvfailat men dom vet att jag är envis så hoppas dom har gjort sig beredda!
nu har jag inte så mycket mer och skriva tror jag så jag säger väl hejdå nu.
pössen

Kommentarer
eleonora

du är såå söt :D

2010-09-01 @ 22:30:06
URL: http://essalisburyeleonora.blogg.se/
aalexx

sv: TACK DETSAMMA SÖTI :D

2010-09-01 @ 22:53:36
URL: http://typpalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!