2010-08-05 ? 23:03:15

tjenare bloggis

kom precis hem. astrött och skitsnygg i håret också. haft min kepa på hela dagen eftersom jag inte hann mer än vakna, sminka mig och sen åka till stan för att det blev lite livat hemma hos fannyfisen i morse. så nu har jag universums fetaste kepsfrissa. gulligt.
och idag har jag varit hos fanny somsagt, sov där inatt som dem flesta nog redan fattat. sen åkte jag med mamma in till stan och träffade på jokke en snabbis innan jag for ut till norslund och hälsade på arre nån timma eller så. var rätt längesen jag träffade honom sist eftersom han for till rom för några veckor sen, och jag har varit fullspeckad med saker och göra så jag har inte haft tid och ses osvosvosv. sen fick jag stressa satan för jag missade busshelvetet från norslund så fick ta 751:an ner på östra där jag skulle möta upp elinpelin. (visste inte ens att det fanns en buss i falun som hette 751:an. hehe.. pinsaaamt) sen åkte vi till rättvik med buss som syrran och mikaela också skulle ta dit. vi vart inte kvar där så länge dock. kom dit runt fem, käkade och hade det väl lite sådär asbra :)


snygga bilder, ohja.
mikaelasötnos är fotografen! :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!