2010-08-24 ? 21:24:21

Tja fan! Här sitter jag och..

...mumsar på djungelvrål och dricker juice med nån random smak.
Seriöst, knepigaste juicen jag nånsin smakat på. Och jag är ju knepig så det är ju the perfect match så att säga.
Haha.. där var jag roligt allt! Fast, ne.
Och idag har dagen också varit rätt så random och tråkig. Skolan var väl helt okej, men har fortfarande inte vant mig vid alla knepiga lunchtider/raster/lektioner och så vidare. Och jag har fortfarande inte haft en riktig skrattdag än!?
När kommer den då? Varje dag är helt enkelt så sega och.. Tråkiga. Antar att det beror på att ingen i skolan riktigt kommit igång än efter sommarlovet. Jag har då iallafall inte det. Och efter skolan åkte jag och Mikaela till staden Falun och hade tråkigt. Skitintressant fakta, jadå! Allting har varit så överdrivet tråkig idag så snart tar jag självmord helt ärligt. Haha. Men nu har jag inte så mycket mer och skriva, tråkigt inlägg var det också. Haha usch.
Puss!

antal gånger ordet tråkigt/tråkiga blev nämnda i texten = 5 gånger. hahahaha
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!