2010-08-22 ? 22:26:00

sängdags

sitter hemma och svälter i min ensamhet. ska snart sova och sånt men först, äta.
om jag orkar gå tre meter till köket och göra en macka eller nåt. jag är så lat.. haha.
pierca örat gjorde jag för nån timma sen också, blev riktigt bra och gör inte ens ont längre. även om det blev en riktig smäll när jag pressade igenom örhänget för tredje gången. det sitter iallafall i högra örat. så nu har jag allt som allt..
sex hål i öronen. blir nog mer än så senare i veckan om jag orkar.. :-)
och som jag skrev får jag tautera mig nu. blir nog nångång nästa månad. kan inte säga helt säkert om det blir så men vi hoppas på det! efter mycket tjat och motargumentationer med farsan lyckades jag övertala honom till en liten tatuering på handleden eller i nacken. och han sa att han skulle halshugga mig om jag gjorde något på halsen eller i ansiktet. och den fick inte vara för stor. väldigt bra krav om jag får säga det själv!
men nu ska jag äta lite, borsta gaddarna och sen sova. vi höres senare. puss.

jag och elin, random. haha!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!