2010-08-30 ? 16:51:24

16:50 - hemma bäst.

bloggningen har verkligen varit helkass men jag har inte direkt mycket och komma med längre! har väl gjort en hel del saker i helgen men det är väl mest sånt som stannar utanför bloggen tycker jag då iallafall.. men jag sov i toftbyn inatt iallafall hos en nyfunnen vän, mickis :D underbar och go tjej är hon minsann.
kom till skolan precis i tid till första lektionen och sen har väl dagen sniglat sig fram som vanligt. somnade lite då och då för jag har varit så himla trött idag så ni anar inte. sjuk det är man ju såklart också, men det är väl bara för att man inte har några direkta "höstkläder" att ta på sig. men imorgon blir det nog halsduk tror jag! så svinkallt som det är ute behövs det.. usch.
nu har jag inte så mycket mer och säga, tjing!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!