2010-04-04 ? 00:05:27

00:05 - läs så fattar ni.


såhär har jag sett ut idag! dock kladda jag på lite mascara sen.
kom precis hem från stan där jag varit ute på äventyr, och jag kan tipsa er om att aldrig NÅNSIN gå ut i bara tunna strumpbyxor i denna kyla. huh blä! trodde jag skulle frysa stjärten av mig. inte nog med att det var kallt ute, jag fick stå och vänta i den här kylan i en hel timma på en buss som aldrig kom för jag trodde ju inte att dom gick som på en söndag jag inte. dumma alexandra! men nu sitter jag inne i värmen och har det så mysigt så med lite godis och sånt där annat onyttigt. och jag mår bra och jag känner mig, faktiskt.. rätt så bra.

saknar vissa personer rätt så mycket just nu..
vill förklara för vissa personer hur mycket dom betyder för mig.
vill visa vissa personer att jag inte är den jag varit förut, att jag också förändras precis som dom gjort.
vill ta mig i kragen och prata med en viss person om varför saker och ting är som dom är. och jag
VILL visa alla att jag faktiskt gillar den jag är, även om jag kan klanta till det i livet väldigt ofta.
men det är bara så det är. alla gör misstag och oftast så lär mig sig av dom.
det har jag också gjort, jag har lärt mig att se tillbaka på den man var förut och lova att man aldrig nånsin ska bli så som man var då.

patetisk, ovetande, ynklig, feg..

har så mycket känslor inom mig som jag verkligen vill få ut på något sätt.
men inte idag, det får bli någon gång då jag är helt säker på det jag vill.

jag måste verkligen ta tag i allting nu.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!