2010-04-24 ? 20:02:21

20:02 - vilken random dag!





1-2 DAGENS FACELOOK
3-4 halv random pics jag tog outside


idag har jag faktiskt inte gjort någonting.
bara tagit det allmänt lungt och varit ute och fotat lite alltmöjligt.
ni förstår nog metanke på bilderna att jag inte bara fotade skogen och allt sånt där. blev en hel del egopics också.
men vill inte lägga upp alla, känner mig för egoistisk då. så två får duga! :)
sen var jag väldigt nära på att haffa en vodka+groggvirke och bara sätta mig nånstans och supa ner mig totalt och glömma alla bekymmer för en stund, spy och sen däcka i nåt dike.
helt meningslöst.
men insåg sen att jag hellre lägger pengar på nånting nödvändigt istället för alkohol.
finns så mycket annat roligt man kan göra för pengarna man super bort! så jag stannar hemma idag och tittar på film och myser sönder. det kommer fler roliga lördagar. imorgon blir det att träffa min kusin felicia.
och då fyller även min älskade, bästa och vackraste pluppis år också. JAG ÄLSKAR DIG MER ÄN ALLT.
nu ska jag gå och äta lite onyttigt. pussen!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!