2010-04-22 ? 21:46:02

21:45 - sjuklig.

snörlv.. host.. prosit! ungefär sådär låter jag just nu.
är så snuskigt sjuk och ändå går jag till skolan. förstår inte att jag orkar, haha.
just nu är jag i det stadiet då jag inte vet om jag är på bättringsvägen eller om jag håller på att bli sjukare, sånt är lite irriterande. och idag har jag inte gjort mycket alls idag. varit i skolan och haft mer än bara tråkigt. sen åkte jag hem och kollade lite på film och fixade lite saker och nu.. sitter jag här och försöker underhålla mig själv.
och nu ska jag ta mig nåt att äta tror jag, sen sova :) pussen.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!