2010-04-18 ? 21:57:06

21:56 - home sweet home.

tja alla!
gjorde fetaste inlägget förut men det försvann när datorn laggade fast.
blev ju rätt så ilsken då kan jag ju säga.. KUKEN DÅ. excuse my language.
så jag orkar inte skriva om allt för de tar upp mycket av min dyrbara tid som jag vill lägga ner på annat än den här bloggen som inte går före allt sånt annat viktigt.

men lägret var inte alls som jag hade förväntat mig. det var ju såklart väldigt roligt vissa stunder men också SJUKT trist oftast. vem åker till kyrkan nio på kvällen lixom, på en lördag.
längtade hem som tusan inatt och i morse gnagde man ju nästan på väggarna av all väntan på att få sätta sig på bussen tillbaka till bjursås. vi bodde på ett vandrarhem, rätt så slitet men sängarna var jättebekväma tur som var!
men nu är jag iallafall hemma igen och det känns så skönt.
har saknat min familj och MIN säng nästan hela helgen.
skola imorgon också, känner mig inte direkt pepp på det heller. vill bara att dom här 7 veckorna ska flyga fram så vi kan ta sommarlov nu på en gång!
men nu har jag inget mer och säga så jag önskar väl er godnatt. pussen!

bild i repris? minns ej om jag lagt upp den förut eller inte. haha.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!