2010-04-11 ? 14:44:29

14:44 - SUPER!

goodmorning sunshines, en glad och trött alexandra här!
vaknade runt halv två, hoppade direkt in i duschen för att jag inte kände mig riktigt fresh..
så nu sitter jag här och funderar på vad tusan man ska hitta på idag! är ju asbra väder och allt.
åh.. hade det varit sommar så hade jag inte tvekat en sekund på att dra med mig någon till stranden och sola skiten ur mig och bada i flera timmar. men det är bara en dröm just nu eftersom att det fortfarande är vår tyvärr. men det är inte långt kvar dit och det känns riktigt skönt. vill ha riktig stekvärme och sommarlov, WO-HO.
är på riktigt bra humör just nu, känner mig helt bubblig och hoppig i kroppen!
en gammal goding!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!