2010-04-02 ? 23:35:45

23:35 - i krig och kärlek är GODIS alltid tillåtet.

hej alla bloggläsare, tiiep påh erwh allah!

sitter här och gottar mig med lösgodis, dillchips och cola.
tjock? nej fan. jag äter och äter men det åker in och sen ut.
lägger sig väl ingenstans förutom på magen kan jag tro.
men jag bryr mig faktiskt inte i det, vill ha lite putmage. sånt är väl jämt snyggt..
nej men helt ärligt så vill jag vara lite småmullig. inte så att det börjar synas i ansiktet och så men kanske så att magen börjar puta liiite mer utåt? haha.
svårt att förklara det utan att det låter som om jag faktiskt vill se ut som ett vandrande berg.
tagit det rätt så lungt idag faktiskt, vaknade runt tolv och har väl inte gjort så mycket annat än att duscha och sminkade mig endast för att jag inte hade nåt att göra.
nu ska jag fortsätta att trycka i mig onyttigheter även fast det bara är fredag! hihi.
vi hörs nog senare. PUSSHEJ.


smågammal bild. hehu.
Kommentarer
Nikke

Supersnyggt hår! Är det ditt äkta?

2010-04-03 @ 09:58:55
URL: http://nicoleroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!