2010-04-25 ? 22:56:29

22:56 - shopaholic.

jag har blivit shoppingberoende. inte okej!
köpte lackleggins idag, haha och jag vet mycket väl att jag dissat dom i bloggen innan..
men till mitt försvar SKREV jag att jag förmodligen skulle köpa ett par när alla andra slutat göra det, då alla redan har lixom. och det gjorde jag ju också. så hade ni något på hjärtat.. kan ni hålla det för er själva nu. hihi.
och imorgon blir det förmodligen att haffa en jätteunderbar tunika från indiska.
dagen började med att jag träffade min kusin felicia och gick på stan med henne, snackade lite allmänt skit och hade det toppenbra. sen runt tre tiden gick hon hem till sig och jag drog vidare till norslund och bosatte mig och barret till 8 tiden kanske. höll ingen direkt koll. och vi tog det väl mest lugnt, drog och spelade basket med hans kompisar och det gick ju som det gick.. haha. jag fick vara den där dumma bollkallen hela tiden ju. usch och fy!
sen kom jag hem, käkade lite pizza och tog en dusch. och nu ska jag dra på mig lite kläder och sånt där shit, sitter ju bara i badrocken. haha! vi höres nog imorgon skulle jag tro.
PUSSEN.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!