2010-04-10 ? 22:04:20

22:04 - en dag som förändrade allt.

hejhejhallå där!
FÖRLÅT FÖR MIN UUUSLA BLOGGNING. ber om ursäkt.

spenderade hela gårdagens eftermiddag hemma och firade min storasyster som fyllde 18 år. GE ZÄTA. sen runt 6 tiden så ringde mikaela och frågade ifall jag ville umgås med henne och det är klart att jag ville det,
och så började hela kvällen med att käka strips vid korsvägen, hehe.
sen åkte vi hem till henne och chillade sönder i några minuter med godis och sånt där.
var tydligen lan hemma hos henne också så det var lite blandat folk där hemma redan när vi kom. och det blev en väldigt lång och rolig natt, även fast det uppstod små problem men det löste sig tack och lov.. och det löste sig med saker för mig också, en sak som har gjort en stor skillnad i mitt liv så just nu är jag både chockad och väldigt lättad, kan inte riktigt tro att det faktiskt är sant. känns så bra, det är nästan för bra för att vara sant.

det tog ett helt år men nu kan slipper jag den där vidriga klumpen i magen mer, och jag slipper fundera längre. jag är så glad att jag äntligen kan lägga det bakom mig och må bra.

men nog om det!
somnade runt sex på morgonen olyckligt nog, och vaknade runt halv tolv igen och sen dess har jag inte fått en blund.
mikaela däremot sov som en stock i tre timmar ungefär, hihi snuffsan då! :)
kom hem för en liten stund sen och nu är jag vrålhungrig, vill bara äta upp allt som jag kan se just nu. har inget mer och säga så nu sticker jag och gör mig lite mat! pussen.
Kommentarer
Mikaela

hihi (A) Tack för att du finns :-)

2010-04-11 @ 22:18:04
URL: http://mikaelagranados.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!