2010-04-21 ? 21:33:36

21:20 - allt man slickar på äger man!

TJA GEEKS.
kom precis hem från staden falun där jag lekt med victor hela långa dagen.
mycket bra dag måste jag säga :) saknat honom även om vi träffas 2-3 ggr i vekcan.
haft en mycket bra dag idag och mår awesome även fast man är lite krasslig i halsen men det är inte speciellt störande så länge jag mår bra i psyket.
snart ska jag hoppa in i duschen och byta kläder, fräscht!
och, inlägget om hur jag sminkar mig kommer kanske imorgon, är inte helt säker än. men det kommer, det kommer.
nu ska jag sticka så vi hörs senare, pussen!

min babyyy.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!