2010-04-13 ? 20:47:55

20:46 - fett fräsch b-rud atm!

guuud så skönt! äntligen har jag tagit mig en riktig långdusch och gjort allt som man inte riktigt orkar med i vanliga fall då man bara hoppar in i duschen, tvättar kroppen och håret och går huttrande ut igen innan man lindar in sig i en varm handduk. nu känner jag mig ruskigt fräsch! :)
* rakat benen, check!
* hårinpackning, check!
* smörjt in mig, check!

- och nu ska jag måla naglarna i nån skrikig färg bara för att jag kände för det! jag får såna där ryck då och då, att jag bara vill vara färgglad och synas så att alla kan glo hur mycket dom vill. eller, jag är väl en såkallad "attention whore" ibland, somsagt. och nu ska jag ta uti med naglarna innan jag kommer på något annat jag måste göra.
PUSSEN.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!