2010-04-14 ? 18:28:04

18:27 - visste ni detta?


jag hatar mörker mer än allt.
jag är väldigt lättretad och kan börja störa mig på vad som helst.
jag tänker överdrivet mycket.
jag är fruktansvärt paranoid.
jag kan inte sova utan en lampa tänd.
jag har svårt att känna medlidande och vet inte hur man tröstar någon.
jag gillar ha hallonsylt på köttbullar och potatismos.
jag har salt på nästan allt jag äter.
jag kan bli extremt blyg inför vissa personer, även dom jag känt länge.
jag har ett humör som en berg-och-dal bana.
jag tål inte när folk driver om saker som handlar om mig, även om det kan ha varit en kul sak.
jag kan bli fruktansvärt svartsjuk.
jag kan vara arg på någon i flera månader men sen förlåter jag dem. (är alltid så)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!