2010-04-07 ? 18:22:40

18:22 - det är kallt!

tjo alla! sitter och fryser ihjäl just nu för jag har proppat i mig gammaldags vaniljglass med krokant i som en galning.
men nu får jag gott frysa för det är helt klart värt det. mums.
och idag vet jag inte riktigt vad som händer, planerna jag hade sket sig - som vanligt när jag planerar nånting med denna person, host - så jag blir nog hemma idag tror jag.
fast egentligen gör det inte mig nåt, skadar aldrig att vara hemma och ta det lite lungt ibland.
vara för sig själv och grubbla på småskit, kanske lösa några problem eller så. vad vet jag.

och det är rätt så komiskt, när jag väl gör nånting riktigt roligt så orkar jag inte blogga om det. och har jag tråkigt så gör jag meterlånga inlägg om ingenting.
vilken ironi egentligen, haha!

nej nu ska jag krypa ner under mitt täcke i sängen och värma mig.
vi hörs senare antagligen, pussen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!