2010-04-14 ? 17:05:33

17:05 - hajmal? haha.

TJA ALLA ALEXANDRA HÄR NU.
är hemma och jag har precis packat klart väskan för på fredag drar hela min konfirmationsgrupp till torgås och åker skidor och badar på nordens fetaste badhus, experium. det blir säkert asgöttans!
blir ingen bloggning då eftersom jag är borta till söndag, är hemma runt tre då..
fast jag tror inte precis ni avlider för att jag inte bloggar, ja menar.. min blogg är ju inte precis jätterolig och jag är inte superaktiv på den heller. men sure, ni som gillar att läsa den kan sakna mig hur mycket ni vill! haha.
nu ska jag nog ta mig lite mat även fast jag inte är speciellt sugen på hajmal?
hajmal
lixom, whata fuck?
fast det är rätt så gott ändå tror jag. smakade en liten bit och det var somsagt, rätt så gott!
och nu ska jag nog ta och käka lite precis som jag sa för nån minut sen.
skriver nog sen. puss.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!