2010-04-28 ? 16:12:51

16:12 - woow alexandra uppdaterar bloggen.

TJA FAKKAS, VAR LÄNGESEN NU.
måste bara få det sagt, jag orkar fasiken inte blogga längre!
eller alltså, jag kommer inte sluta blogga men jag kommer nog inte blogga så mycket. jag vet inte riktigt hur jag ska göra. har ju ingenting att blogga om och jag har verkligen inte haft någon blogglust. dom senaste dagarna har varit rent ut sagt skit från början till slut och det är först nu det börjar kännas okej att vara jag igen ungefär. man kan beskriva det så.


och idag har jag väl bara varit i skolan och vart sur och grinig. min syster har retat gallfeber på mig precis hela dagen så jag har varit väldigt sur somsagt. min skåpsnyckel fick ta skiten. undrar hur många gånger den åkt i golvet idag. hade sönder hårsnodden den sitter i också. kunde man inte sparka/slå sönder något så tar man det som finns närmast typ! haha.
men nu är jag hemma iallafall och har precis bytt kläder så nu ska jag chilla lite här hade jag tänkt.
kommer hålla mig hemma resten av dagen också, är så himla slut efter skoldagen. kändes som minuterna segade sig fram extra långsamt bara för att jävlas med mig. usch och fy.
har ingenting och skriva om nu så jag drar! pussen :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!