2010-04-05 ? 13:01:45

13:01 - säger man verkligen godmorgon nu?

morsning korsning! :]
sitter och taggar inför ikväll redan nu, är på riktigt bra humör även fast vädret inte är det bästa. och det brukar oftast påverka mig väldigt mycket..
är det sol ute blir jag glad, regnar det blir jag deprimerad - ni fattar!
ska alldeles strax hoppa in i duschen för jag misstänker att jag inte fick ur allt balsam i håret igår. känns iallafall som det var något år sen jag duschade sist, så jag måste göra't idag igen. SUCK..
men först ska jag få i mig lite frukost eller vad man nu kallar det, är läskigt hungrig.
vi hörs senare idag, PUSSEN
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!