2010-04-04 ? 12:37:12

12:35 - LILLEBROR

godmorgon världen!
kom precis ut ur duschen och nu ska jag la sitta här en liten stund innan jag börjar med sminket och sånt för att det kommer besök idag (det ogillas metanke på att dom är asjobbiga) så man måste la göra sig i ordning nu. orkar egentligen inte menmen.. är galet hungrig också, längtar efter tårtan och bullar, haha!
GRATTIS LILLEBROR SOM FYLLER TOLV ÅR IDAG. glömde nästan.

15 minuter senare...
men nu ska jag nog kila och faktiskt börja med sminket och sånt skit!
glömde bort att jag bloggade för att det var vissa grejjer jag skulle fixa här på datorn.
dumma mig men så kan det vara.
vi hörs la senare idag eller ikväll! PUSSEN.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!