2010-04-08 ? 12:15:53

12:15 - jag är vaken!! (jisses)

godmorgon alla fans! (inte alls snott ur rosa filmen, hehe)

jag somnade tillslut iallafall, runt halv fem men jag somnade och det är ju huvudsaken.
och om bara några timmar sitter jag i en frisersalong, ve och fasa!
jag kommer väl få hår till axlarna i bästa fall.. haha, ja jag är så positiv.
mikaela skulle också hänga på och vara med mig under tiden, börjar väl grina eller nåt skulle jag tippa på.
tackar henne djuuuuupt för att hon kommer vara där. fast hon är nog väldigt nyfiken på resultatet hon med, precis som jag också är. är ju mest därför jag klipper mig. nåntng nytt, nånting fräscht!
ska bli skönt men samtidigt väldigt tråkigt att bli av med håret, det är ju snuskigt slitet. fyfan.
men nu har jag inget mer att informera om så jag ska väl trycka i mig nåt att äta antar jag.
hör väl av mig sen nångång, hihi pussen.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!