2010-04-02 ? 00:21:16

00:21 - MIN DAG.

TJO ALLA

vaknade nyss och det känns väldigt fel metanke på vilken tid på dygnet det är, haha.
min bloggning suger och det vet jag mycket väl, inget ni behöver tala om för mig.
men jag kan ju iallafall berätta vad jag gjort idag så ni får er en liten glimt av vad jag har gjort idag!
(även om det inte är speciellt mycket menmen)

hela dagen började väl som vanligt med att det var skola, och torsdagar brukar vanligtvis vara en utav dom tråkigaste dagarna så jag var inte riktigt pepp på att åka dit men jag gjort väl det ändå då. och jo, alla skoldagar är riktigt urtrista men torsdagar tar nog priset.. usch. hade först so, inte speciellt roligt det heller. vann en ballong och en kakjävel som satt fint i magen sen.
sen var det idrott.. kan ju säga att jag inte kan lyfta upp min armar som jag ska. ni förstår nog redan hur otroligt ROLIGT det var att ha idrott. hehe! efter idrotten hade vi hemkunskap i två timmar, helt hyfsat kul och när allting väl var klart satt jag, inger och annis & mumsade på två varsina tekakor med (såklart) te och dricka till.
efter det åt vi lite lunch, fast inte så mycket eftersom dom där tekakorna svällde i magen sen.
efter det så hade vi engelskalektion och vi kollade på tidernas grymmaste dvdserie, som även går på tv. MERLIN. skulle ge mycket för att få hem båda sesongerna av pogrammet, haha.
och sen var det ju iallafall tänkt att jag skulle ha bild men jag orkade väl inte riktigt gå dit om man säger så. åkte in till stan och träffade victor och täckis, kozzy var också med.
så köpte jag ett par skor som det kommer bilder på senare när jag har tillgång till en kamera!
efter det så vandrade vi mest runt, snackade lite och hade väl helt hyfsat kul. men eftersom kozzy hade feber och var trött, täckis var också helt galet trött och jag var hungrig och hade ont i halsen så klagade vi en hel del också, haha.
victor var nog den enda som inte klagade allför mycket, bara över att han var hungrig kanske..
träffade massor av trevligt folk nere på stan också, bland annat johanna och en precis nyfunnen kompis, johan.
gick iväg med dom och pratade en stund och så kom man tillbaka till tre stycken surisar som påstod att jag "dissat" dom. vilket jag inte hade, eftersom det var johan som ville snacka med mig lite och sen så blev det som det blev.
sen blev väl alla väldigt rastlösa och jag frös snuskigt mycket om mina små händer hela tiden, brr.. åkte hem runt halv åtta och så somnade jag i sängen vid nio tiden kanske, och resten står bara där ovanför!

..och det har jag gjort idag! hoppas det dög med text för jag har allvarlig kramp i handen just nu. och jag SKA bli bättre på att ladda upp nya bilder. det kommer, det kommer.
men nu ska jag gå så vi hörs väl när vi hörs.
pusshej!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!