2009-09-03 ? 23:15:47

hemma!

hej!
uppdateringen har varit sämst idag men jag har haft fullt upp med annat skoj :)
har varit på stan med mikaela och köpt ny foundation och det var verkligen behövligt nu,
mikaela själv köpte hårfärg! sen så kom olle, alex och dennis och umgicks med oss.
sen stack vi alla till donken och åt mat, stessad var man för mikaela skulle dansa,
fast idag hoppade hon över det och bara titta på.
saga kom också och så satt vi 3 och tittade på, såg riktigt kul ut!
sen fick jag och mikaela skjuts av sagas mamma och sagas lillasyster ylva är världens sötaste.
åhh jag dör :')
sen färgade vi mikaela hår och det blev faktiskt bra, ljusare och fint.
sen vid 8 tiden åkte jag hem och nu sitter jag här och ska starx sova för jag är jättetrött.
imorgon drar vi
puss godnatt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!