2009-09-12 ? 11:03:46

jag är sjuk igen + allmänt babbel.

godmorgon alla :)
en sjuk alexandra har ni här idag,
och ja tyvärr är jag sjuk igen, inte roligt.
dock är jag inte så sjuk som förra gången, nu är det mest halsen som krånglar.
fick reda på igår att om jag äter min medicin så får jag inte använda smink och inte sola.
ganska tråkigt dedär med sminket för jag använder det mest för att täcka saker och ting.
hade hyn varit slät och fin hade jag avstått från smink helt och hållet (mascara är ett undantag)
men jag var dum och förstörde min hy i tidig ålder och nu är det försent.
sola kan jag klara mig utan, men sminket..
hrm.. vi får se hur det blir.
men nog om det!
idag är det lördag och gissa vad? röda veckan är här, precis som jag trodde.
fast jag kände det ju på mig långt innan också men ändå.
och jag måste ha godis känner jag, men inte choklad för det är inte bra för hyn.
måste se till att bry mig mer om min hy i 6 månader framöver nu.
men annat godis kan inte läkarna hindra mig ifrån, och det är nånting jag verkligen vill äta just nu!
åker nog iväg ikväll och bränner pengar på onyttigheter, hehehe.
men nu ska jag gå :) vi hörs och syns, pusshejs!

(blir inte så mycket bilder nu för att syster har systemkameran, så ni vet)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!