2009-09-02 ? 19:14:05

jag hatar blogg.se just nu.

blogg.se har cp och visar endast 2 av mina inlägg.
dom är så effektiva!
och som jag skrev i morse så var jag fruktansvärt trött i skolan idag.
och dagen var ganska tråkig den med, speciellt franskan.
alltså.. visst, mette-marie är väl "okej" men det är så otroligt tråkigt nu när amar är hemma med sin bebis.
minutrarna verkar ha blivit fastlimmade i klockan när vi väl har lektioner med mette.
men nog om det. jag tror jag har fått minst 10 läxor idag.
iallafall känns det så, på varje lektion jag varit på idag så ska vi "jobba med det hemma" eller "det är en uppgift i skolan men det ska lämnas som en läxa" blir så trött! just nu har jag läxor/saker som ska göras i
franskan, SO:n, svenskan, matten(inte klar med läxan) och sen kommer det prov och massa annat.
det kanske är inte låter så mycket men det är inga dåliga uppgifter vi har att jobba med heller.
just nu är jag så himla trött på skolan. vill bara ha helg, vill till västerås!
snart fredag iallafall, skööönt.
men nu ska jag byta kläder och ta mig en macka :)
pusspuss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!