2009-09-17 ? 17:43:49

tips!

okej, vaknade tidigt..?
sov inte ens i 1 timme, knasigt.
var astrött när jag gick och la mig men nu är jag pigg som tusan.
aja men jag har ett tips här till er som läser mycket!

har precis börjat läsa den men den verkar vara sjukt bra!
katarina von bredow är fan den bästa författaren jag vet.
satt igår framför vår lilla brasa hemma och myste med fläder och min lilla nuvarande bok.
bästa jag gjort på länge.
(och ja, böcker är typ mitt liv, och det är inte nördigt att gilla läsning.
må er dö i helvete ni som säger imot mig! psyko tretusen X'D)

Kommentarer
sara

jag har röstat på blog awards och kolla in min blogg för att se vad jag har röstat!:)



trevlig dag!

2009-09-17 @ 18:22:06
URL: http://ssaraviklund.blogg.se/
Natalie

Bästa boken jag vet!

2009-09-19 @ 13:52:20
Natalie

Den är helt underbar!

älskar den

2009-09-19 @ 13:53:58
aalexx

det är min favoritbok nu också :)!

2009-09-19 @ 14:14:48
URL: http://typpalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!