2009-09-28 ? 21:23:28

TIMEFORTHEBEDSOON

haha jag har ingenting att skriva om men det blir väl nått i slutändan.
har precis läst klart min bok "snälla pappa, nej" - vidrig och så jävla sorglig bok, dessutom en sann historia.
men jag måste tipsa er om att läsa den, verkligen hemsk och vidrig men så bra.
och jag är nyduschad, ilikeit!
snart så blir det väl sängen också, är ganska trött.
medicinen får jag inte glömma heller, sen ska jag måla naglarna också.
ojoj, nu blev det mycket när man tänker efter..
fanskan är tillls imorgon somsagt. måste plugga lite på den också.
nej hjälp nu måste jag sluta sitta här och ruttna!

JAG MÅSTE KÖPA MIG EN VÅGTÅNG!
(älskar mitt hår på bilden, egokick hehehee)
Kommentarer
nattis <3

Ta min då? ;))) <3

2009-09-29 @ 16:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!