2009-09-10 ? 20:44:12

svar - frågestund.

Postat av: Anonym OFC!
Vad gillar du mest hos killar?

svar: alltså jag går inte helt efter utseénde längre. men det jag gillar det är killarnas leénden och ögon om jag ska vara helt ärlig.  så himla gulligt när någon man tycker om ler mot en. man smälter.. nån som fattar hur jag tänker? hihi.


Postat av: julia ;D
1.Hur kul var komfa lägret ?
2.Vad är din största önskning ?
3. Vad tror du att du får för betyg i engelska ?
4.Hur viktigt är bra betyg för dig ?
5.Vad har du för skostorlek ?
6.Vad har du för språk ?
SISTA! :D
7.Vilket klockslag tycker du mest om ?

svar:
1. det var skitkul, förutom att cepevictor förstörde allting hela jävla tin.
2. att få vara riktigt lycklig nångång..
3. haha kanske vg, försöker mig på ett mvg men minst ett vg ska jag ha.
4. väldigt viktigt.
5. 38.
6. franska.
7. 13:37! hahahaha.


Postat av: anonym
När kommer fjortis bilderna som du skullet a förut? xD
säg tre stycken som du saknar mest av dom som gick ut nian i sommras, och tre som blev skönt att slippa av dom som gick ut x)
snyggaste killen på skolan?
om du skulle till en öde ö vilka tre personer skulle du velat ta med dig då? ( tre personer som du inte känner så bra )

svar: ja dom kommer, har inte haft så mkt tid till det än. john, hansson och titti.
haha bredin, muppen och .. ja nån mer är det säkert.
just nu? gustav i 8a isf. elin johansson, emilia och.. jens :D  

Postat av: viktoria
hur många läsare har du om dagen?:)
hur kul tycker du de är att blogga på en skala 1/10 ?
kram

svar: jag har inte så många, är inte direkt en toppbloggare preics, haha.
men runt 20-30 om dagen är det väl.
hm.. 6-7 beroende på hur jag mår :) kram!


Postat av: anonym
säg 10 st av dina bästa kompisar

svar: mikaela, anna, ingrid, magda, hanna, hanna b, emma a, olle, micke och hanna v.

Postat av: anonym
vem av dina kompisar är din största förebild?
varför?

svar: emma andersson, för att hon får skit på sig exakt hela tiden,
hennes kompisar visar sig vara falska stup i kvarten man hon klarar det. därför är hon min "förebild".


Postat av: anonym
snyggaste killen på skolan?

svar: gustav i 8a har jag ju sagt, höhö.

Postat av: anonym
din snyggaste kompis? tjej/kille

svar: mikaela lätt , och olle tror jag :)

Postat av: anonym
vem är du mest avundsjuk på?
och varför?

svar: avensjuka är överskattad. jag är egentligen inte avundsjuk på någon.
jag är för det mesta sur på folk , och vissa säger att jag är avensjuk på dom då, men så är det inte.

Postat av: anonym
säg 7 av dina bästa kompisar?! förklara varför.

svar: jag har redan svarat på det, står längre upp. och man behöver inte svara på varför man valt den till kompis. det är ju lite mer åt det konstiga hållet att välja sina kompisar.

Postat av: TereseErica
Kikar in =)
Hoppas allt är bra med dig!
Vilken är din favoritårstid?
Kramar /TereseErica

svar:jo det är toppen här! sommaren är helt klart min favoritårstid :) kram.

Postat av: anonym
Vad är det första du kollar på inom killar?
vem är din allra bästakompis, först på listan asssåw.
och du får bara säga en

svar: kläderna tror jag. hanna bortas, vi umgås inte så mycket, men hon är ändå min bästa vän.

Postat av: Mikaela
CHACHA.
jag är så bäst, så bäst, så bäst, så bäst, SÅ BÄST
och de gillar vi alla
shalashalalalalala
visst är jag de?
svar från alexandra - SJÄLVKLART ÄR DU DE MIKAELA

svar: CHACHA ALA SANA HER! du är så säääääääääämst!
ja det gillar jag ;) shalalalalala. ja mikaela, du är sämst.
svar från mig igen, SJÄVLKLART ÄR DU DET MISAELA!



Postat av: anonym
är du verkligen så trång som alla säger?

svar: jag blir så jävla less på sånna här frågor alltså!
nu ska jag förklara hur det ligger till. jag är 14 år, kom ihåg det.
och jag har knappt (en hemlighet som typ ingen vet) rört en tampong i hela mitt liv förut,
därför är jag inte så "uttöjd"
FATTAR NI NU? sex är föri helvete inte allt i denna jävla värld!!!!!!! ARRRRRRRGHHHH!!!

Postat av: Jens
Vilka trevliga frågor du fått! :D
Jadu.. vad ska man fråga?
Dina tre favorit filmer?
Bästaste låten just nu?
och den sista..
Falukorv eller Pilsnerkorv? :D
Trevlig blogg du har! ;D

svar: ja visst har jag, särskilt den över dina frågor! woho.
grease, 13 snart 30, mamma mia
.
silly boy. INGET, jag hatar korv! taaaaaaaaaaaack :D
Kommentarer
Anonym

kan inte du ha en till frågestund? :)

2009-09-10 @ 21:56:17
Mikaela

löööööööögnare! ;o

jag upprepar, lögnare!



ALLA måste veta att Alexandra skoglund är en BIG lögnare.

hon ljuger om hennes snyggaste kompis OCH om att jag är sämst, och hur lågt är int' de?!

SHIIIT.

varnar igen. VI HAR EN LÖGNARE HÄR

:D<3

2009-09-12 @ 12:17:10
URL: http://buyusalife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!