2009-09-26 ? 12:12:39

sov i bojsen inatt!

hejhej alla! ;)
ledsen för att jag var så sur igår, men dagen var inte direkt rolig ända fråm tills 7 på kvällen nångång.
blev att jag sov i bojsen hos min kusin felicia dybeck, och hon har eget, deni (wiho!)
hehehe fest hela natten lång! naat
vi gick till preem men insåg att hennes favoritchoklad kostade 30 spänn där så vi gick vidare mot ica 10 minuter innan det stängde, tror inte personalen blev så glad över att få vänta på oss, dom ville ju hem till sina kaffekoppar och sin såp-opera.
så köpte vi lite annat gott i gottgott också. sen gick vi hem till henne och förberedde oss för en filmkväll.
vi såg på red eye tror jag den hette.
sen somnade vi runt halv 12-12 kanske.
åkte hem vid 11 tiden och ni sitter jag här och ska precis ta min medicin som jag glömde ta igår (!!!!)
inte bra att avbryta medicinering sådär, nonono..
sen ska jag ut och duscha håret och kroppen, känner mig ganska snuskig.

och här är hon!

tyvärr klippte hon av sig hennes hår som jag avgudade, bokstavligen
fast hon är fin nu med :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!