2009-09-09 ? 12:23:04

nu är jag uppe, 12:02

morrnmorrn.
vaknade precis, är fortfarande sjuk men det börjar nog gå åt bättrningshållet.
vi får se om jag går till skolan imorgon, är inte helt säker på det men troligen blir det så.
har missat så himla mycket nu och jag får ångest av att sitta här hemma och känna mig som en hemlös katt.
halsen är fortfarande cepe, näsan är fortfarande lika täppt men jag mår annars ganska bra, bara trött men det kan ju bero på att jag precis klivit upp, hehe.. idag är jag glad igen föressten.
mitt humör är sen en flodvåg, det går upp men lika snabbt ner igen.
det är nånting med kvällarna som gör att alla känslor bubblar upp till ytan,
dem som alltid legat nertryckta och begravda inne i kroppen flyter upp och kommer ut i tårar om man säger så.
dem flesta av mina kompisar vet väl på ett ungefär hur mitt humör kan vara.
i skolan är jag för det mesta glad, kanske ibland lite hängig men då har det oftast hänt nånting.
när jag är glad och sprallig så finns inga dåliga känslor, då är dom nertryckta och begravda igen och då mår jag bra.
ibland gillar jag att jag faktiskt kan sopa bort vissa saker under mattan för ett tag,
bara glömma att den personen eller att den saken finns för några timmar :)
oj nu blev det skitmycket text..
men nu ska jag gå och käka frulle eller försöka väcka min storasyster och hennes pojkvän som kommer göra mig sällskap idag.
och dem är ju ingen speciellt sällskap nu när dom ligger och snarkar därinne.. haha.
men vi hörs och syns, pusshejs nu för ett tag.


edit: dom är visst redan vakna!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!