2009-09-07 ? 23:52:36

nattinatti alla för nu ska jag sova :)

nu ska alexandra gå och lägga sig med en bra bok och ett glas juice eller nått annat gott :)
hoppas jag är frisk nog att gå till skolan imorgon ändå, även fast jag egentligen inte får.
godnatt alla! puss


bilder jag tog nu för en stund sen, inget smink alls på bilderna.
jag tycker inte det är så hemskt att visa mig osminkad på bloggen faktiskt.
ja jag har mina hudproblem som ni redan vet men det är nått jag får acceptera,
ingen är perfekt men det går alltid att göra små ändringar med sig själv.
vissa typ "ja idag är jag osminkad, åh jag är så ful utan smiiiiiink!
jag måste ha en liter foundation och en hel mascara för att vara snygg!"
blablabla. skitsnack säger jag.
man måste väl visa hur man faktiskt ser ut under all dendär makeupen nångång :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!