2009-09-27 ? 22:27:25

mysig helg!

sugig uppdatering, orkar inte blogga för det är så drygt.
vart med emmis sen lördags och det var behövligt.
har saknat henne så jävla mycket!
vi coolade väl oss vod korsvägen igår då, det sög väl sn0pp, mh..
sen var det nån fet turk där som var världens mes, kunde inte sluta skratta åt honom.
sen somnade jag och emmis nästan till mamma mia, mysimys.
sen idag efter 5 så har jag varit med mikaela och vi "pluggade"
många bra saker gjorde vi, men det hände väl en dålig också fast det går inte närmare in på.
sen tog vi några snyggingbilder också


fanns fler men orkar inte lägga upp dem
kolla henne (och sagas) blogg om ni vill se mer!
OBS, finns världens fulaste bild upplagd på mig där, inget seriöst.
buyusalife.blogg.se
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!