2009-09-19 ? 13:10:03

lite bilder och text på det.

så kan det gå när man läser min underbara lilla bok!
fortfarande inte ens sorglig.
påminner bara så mycket om mig har jag räknat ut.
hela boken låter som om den är skriven om mig, fast lite mer åt det motsatta hållet.
låter galet men det är sant. ni kanske inte förstår men det är svårt att förklara..



sen i morse satt jag och läste min bok och glömde helt bort min medicin,
så jag fick springa in och hämta ett glas saft och mina tabletter!
söta va? :) ser ju ut som knark..


försökte mig på att ta en bild på mitt öga i solen men det gjorde så ont att se rätt in i solen att jag började grina på ena ögat, haha lyckat.


ganska fin bild tyckte jag, en del av gården nu i förmiddags.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!