2009-09-29 ? 22:49:59

kuppan med fränds och vi är k00la på stadium!

idag har jag varit i skolan, som alla kanske redan listat ut.
sen åkte jag till kuppan med olle mikaela och micke :)
jävligt kul faktiskt, vi c00lade oss lite på stadium också, hehe.



sen åkte vi hem runt 6 och jag hade ingenstans att ta vägen så jag åkte hem till fannybanny ett tag,
där även min tvinningsyster var.
och lillebror (han var med fannys lillebror) hela familjen samlad typ..
sen såg jag min förra lärare i bara kalsonger hemma hos dom också..
ganska trevligt, hahaha.
sen åkte jag hem runt 9 och nu är jag osminkad och ska ta min medicin snart och sen sova.
skulle gissa på att imorgon blir en händelserik dag, hehehe...
men nu ska jag gå, vi hörs nog imorgon.
gudnajt
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!