2009-09-13 ? 20:57:54

klar med veden!

nu var det ett tag sen jag skrev men jag har haft fullt upp hela dagen ;o
plockat bort all ved nu, så det är tomt på gården! ÄNTLIGEN KLARA
vet ni hur skönt det känns?
det tog ungefär 5 timmar, man blev otroligt trött och utan nånting i magen väldigt snurrig och svimfärdig men man fick kämpa på ändå, och det gav resultat också!
så nu är jag ypperligt glad som robin (magnusson) sa idag, hahaha.
det gick till såhär:
- robin, du är blond på insidan det vet vi redan.
*en konversation imellan det*
- nej jag är faktiskt ypperligt...
*alla tre systrarna i kör* - DUM!

hahahaha, det var faktiskt askul om man hörde det i verkligheten.
och sen igår har jag tagit 8 alvedoner.
ÅTTA STYCKEN. det är helt galet mycket ju.
skulle inte förvåna mig om jag kollapsar i en överdos, haha nejdå men man börjar ju undra..
jag hatar att ha mens, det är ärligt det sämsta som finns med att vara tjej,
förutom att föda barn så ligger det högst på listan!

den högen finns ikke mer! försvann på mindre än 1½ vecka.
härliiiigt.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!