2009-09-13 ? 10:51:25

känner mig lortig..

morrnmorrn alla :)
vaknade av att jag var helt ensam i huset och jag känner mig döäcklig.
ska snart ut och duscha..
duschade igår också men endast kroppen.
vet inte varför men plötsligt så känner jag mig lortig precis hela tiden och vill bara duscha hela dagen.
som om nån kommer med en hink med lera och häller på mig när jag sover och när jag vaknar är jag lixom.. lortig?
känns nästan så. blää.
måste äta min medicin också, rätt jobbigt att komma ihåg att ta 4 tabletter varje dag.
men det börjar hjälpa litegrann.
skulle dröja upp till 2 månader för att se riktigt resultat..
så det kommer ta tid men jag hoppas verkligen det hjälper!
måste ha tålamod också, riktigt mycket tåla mod..
2 månader är ju 60 hela dagar och det är jäkligt lång tid för mig.
men jag ska iallafall kämpa som tusan så jag blir av med skiten =D
fast nu ska jag duscha.
vi hörs och syns, pusshejs!
Kommentarer
D E L L A

sv; Härligt :D!

Jo, verkligen ^^

2009-09-13 @ 11:03:14
URL: http://dellas.blogg.se/
Anonym

medicin för vad? finnar?

2009-09-13 @ 13:42:11
aalexx

anonym: aop. och nästa gång, skriv vad du heter, tack :)

2009-09-13 @ 20:44:58
URL: http://typpalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!