2009-09-11 ? 19:29:23

inne från badrummet och har ont i magen

hej alla!
nu har jag precis kommit in från duschen och har skitont i magen min.
röda floden är påväg skulle jag tro.. åh jag vill inte!
skrek på mamma vid matbordet gjorde jag också, dumma alexandra :(
lite blandade känslor har det varit idag, vet inte varför.
är säkert mensens fel, skulle inte vara ett dugg förvåndad.
lika som att jag är sugen på choklad hela tiden under röda veckan, konstant.
det suger verkligen att vara tjej, killar har det så mycket bättre.
den killen som säger imot mig får en snyting! haha nejdå..
men nu ska jag i ett tappert försök försöka svälja mina små gula och orange kapslar med medicin i,
vi hörs och syns! pusshejs
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!