2009-09-21 ? 07:14:00

ingen sovmorgon

ingen sovmorgon för mig inte!
gick upp exakt 06:11 för att ta mig en duschför det kändes väldigt behövligt.
tittade inte ens på håret i spegeln när jag klev in i duschen, jag vågade inte.. haha.
sen försökte man torka håret med fön fast det tog sin lilla tid eftersom håret var dyngsurt.
nu är det fortfarande lite blött men det duger!
har mkt tid över nu så jag bestämde mig för att i lugn och ro sätta mig här en stund (som vanligt)
har gått och blivit världens datanörd nu på senaste tiden.
ganska störande men man blir typ beroende..
idag är det måndag också, första dan i skolan och vi har nån utedag hela dagen imorgon också, känns ju väldigt kul.
sen No prov och engelska förhör på fredag, samt cozmoz på det (är tänkt så iaf)
blir mycket nu i veckan!
men man får väl stå ut nu när man går i 8:an..
men nu ska jag gå, fick precis ett sms (NU?!)
pusshejs!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!