2009-09-20 ? 22:37:34

ingen duschning, r.i.p fräschet?

blev ingen duschning!
rip fräscha alexandra då..
nej men min kropp behöver vila nu, har duschat varje dag sen i torsdags förtusan.
inte bra för varken håret eller koppen har jag räknat ut.
så jag duschar imorgon på morronen istället :)
just nu så är jag ganska trött och ska nog lägga mgi ner för att läsa lite.
har läst ut 3 böcker som har varit minst 3 cm breda på 3 helger, rekord kanske?!
aja men nu vill visst syster kolla på film.
män som hatar kvinnor, aldrig sett så vi hoppas på att den är bra!
pusshejs sov gott!

mobbad bild och det har blivit mycket egopics idag känner ja..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!