2009-09-08 ? 17:14:48

idag kom alla skolfoton!

min lillebror kom in till mig på rummet där jag så lugnt låg och läste med ett stort kuvert och ni kan ju nästan gissa metanke på rubriken vad som låg i? jusste - skolfoton..



såhär blev jag att se ut!
håret är jag väl mindre nöjd med, men jag hade en störd fotograf som sa att mitt hår stod upp för mycket.
jag blev väl lite ilsken då men platta väl till det som en vänlig liten flicka då.
men ändå, hon bestämmer väl inte hur jag har mitt hår?
och det resulterade i en missnöjd alexandra i slutändan nu när jag stirrar på kortet.
fast jaja, nästa år tänker jag köra på backslick och vem kan klaga på för mycket fluff då? ingen! hahaha.
(det är mest den högra sidan jag är missnöjd med, en liiiten uppfluffning där och jag hade varit nöjd som tusan)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!