2009-09-16 ? 07:00:06

i väntan på taxin

godmorgon alla snyga och asfula! nej skoja bara.
sitter här färdigsminkad och klar i väntan på att min taxi ska komma.
idag är det.. onsdag? innebär en massa jobbigt.
franska "prov" har vi också idag.
veeem har pluggat? det vet ni nog ;)
ja precis! ..alla utom jag såklart.
känns ju riktigt kul att man först glömde böckerna i skolan och sen kom hem så sent igår att man ändå inte skulle hinna plugga. får sittao ch nöta fast orden/meningarna i huvudet det sista jag gör då.
så kanske dom stannar kvar i huvudet.. kanske.
men nu måste jag sticka, taxin kommer när som helst nu.
vi hörs och syns, pusshejs!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!