2009-09-01 ? 16:23:00

hemma från skolan!

hej alla :)
nu har jag precis kommit hem från skolan, är ganska trött efter den långa dagen men jag överlever.
idag har det varit en lugn dag i skolan, på idrotten så joggade jag och anna runt lite i bjurs.
ingen lång vända men det dög så man blev lite varm å go sådär, haha.
ska ta mig en macka snart också, även fast jag åt 2 lass med köttfärs och spagetti i skolan idag.
och vet ni vad?!
jag har gått upp i vikt och jag har växt! :)
just nu: 49,2 kg och 169 cm.
det är en stor framgång för mig iallafall. innan sommarlovet vägde jag 44 kg och var 168 cm.
hoppas det håller i sig då för jag vill inte vara så himla smal längre för man blir anklagad för både det ena och det andra när man ser ut som man gör..
det är faktiskt ganska jobbigt när folk kommenterar saker om min kropp.
är kompisarna ibland, nu har mina föräldrar också börjat. kuuul.
fast nu ska vi inte prata mer om det! :)
klockan 7 ikväll åker jag och papi till bjursås på konfirmations information och hur det blir på fredagen osv..
kommer nog blogga efter det. men nu ska jag gå och äta litegrann.
pusshejs!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!