2009-09-17 ? 16:31:44

hemma från skolan, kommer att dö snart.

hemma och är astrött.
tror jag kommer att somna snart, känns iallafall som det.
skolan var faktiskt ganska underhållande idag, hehe
kul och se vad folk faktiskt gör och inte gör bakom telefonen och datorskärmen..
mycket snack och liten verkstad kanske man ska säga mer exakt ;)
aja nu ska jag byta om och sen lägga mig och läsa tills jag somnar.
hejdå alla vi hörs om nån timme eller mer, pusshejs!

bjuder på en bild som storasyster tagit md systemkameran, vet inte vilken inställning hon hade (sopa 3000? ._.)
ni kan också besöka hennes blogg, dock är hon inte så aktiv där.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!