2009-09-02 ? 07:03:04

godmorgon allihopa!

godmorgon!
nu sitter jag hemma klarfixad och väntar på min taxi som kommer om.. 12 minuter prick.
idag är det onsdag och det innebär att vi slutar tidigare idag, liksaså torsdag och fredag.
gud så skönt. ibland är det bra att gå till 4 på måndagar, hehe.
känner att jag kommer vara ganska trött idag så vet inte om det blir så mycket jobba av i skolan,
men jag ska försöka det bästa jag kan. och även om jag är skitsur när jag kommer till skolan(kommer inte vara det idag) så blir jag ändå helt galet glad sen.
på nått sätt så är jag alltid överglad hela tiden,
kan hända nångång då och då att jag säckar ihop och bara vill vara ifred,
men annars är jag hyperaktiv och skrattar hela tiden.
är ganska skönt att vara en sån person, kanske inte för andra men jag tycker det är roligt :) haha.
men nu ska jag dra på mig tjocktröjan och borsta tänderna sen är bara att sticka ner till taxin!
vi hörs efter skolan.
pusspuss

Kommentarer
A L E X A N D R A

sv; ja de är de! :) haha, tack desamma! ;)

2009-09-02 @ 16:51:34
URL: http://alexxandrah.blogg.se/
S A N N A ♥

Nu har jag utsett finalisterna till Veckans blogg!

Gå in och titta om du är en av dem här;

http://sannasrum.blogg.se/2009/september/finalisterna-i-veckans-blogg.html#comment



Det var galet svårt, det fanns så himla många duktiga bloggare som ville vara med och tävla. Därför ska du inte bli ledsen om du inte kom med - utan anmäl dig istället nästa vecka. Men som sagt - gå in och titta om du är finalist för denna veckan!



Lycka till!

2009-09-02 @ 18:26:54
URL: http://sannasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!