2009-09-20 ? 10:38:24

GÅRKVÄLLEN

blev en ganska oplanerad men tillslut väldigt bra kväll igår!
började med att det strulade till sig med mikaela för hon hade tydligen inte fått veta nånting om att hon ens skulle varit med igår, vi hade tydligen "förbestämt" det. piinsaaamt... xd
och jag ville inte vara ensam tjej så jag var nära på att skita i det också, men så räddar fanny von våffla mig!
thank you! så blev det att man umgicks med fredrik olle och fanny,
för att ante dissade oss ;) jag fiser på dig..
så cyklade vi till fräna korsvägen och var coola där ett tag innan vi cyklade den långa och kalla vägen hem.
[LÄS DETTA, ASKUL]
så åker jag och fanny förbi ett stort hus och det var skitmörk där bakom typ,
så säger jag "tänk om det skulle komma nån gub.."
-"WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!!!"
så kommer emil, hammar och lundvall tror jag det var bakom en container och vrålar precis när jag snackar om att det skulle komma nån bakom huset! och jag och fanny skrek som fan! jag trodde ärligt jag skulle dö.
hahaha, ååh det var det vidrigaste jag varit med om.
tror dom garvade ännu mer åt oss efter att ha sett min fula min..
kände verkligen hur munnen blev 3 decimeter större där..
sen när vi äntligen kom hem pratade jag och fanny om allt möjligt, hihi.
fredrik och olle var otroligt sega också så vi hade mycket prat tid för oss själva.
sen kollade vi på film och pratade lite allihopa.
runt 11 åkte olle hem och jag åkte hem runt 12 :)
tack för en lyckad kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!