2009-09-01 ? 20:35:53

FINNÅKER PÅ FREDAG

hej! nu är jag hemma igen.
och tack för alla kommentarer till bilden under dehär inlägget! ni är så söta.
det var ganska kul på mötet.
och vi åker till finnåker på fredag klockan 4 och komemr hem på söndagen.
men man får inte ha mobiler där och det finns ingen dusch!!!!!!!
fyfan jag ska leta rätt på en sjö och duscha håret i och gömma mobilen i bh:n eller nått annat privat ställe på kroppen,
typ under foten i skon, haha.
tänk att inte ens kunna duscha, jag kommer ju spy av mig själv sen..
men jag får nog kul ändå, eller hur vicky? :)
föressten, nån som bor i finnåker som läser min blogg?
men nu ska jag duscha, vi hörs nog sen!
puss

anteckningar:
ta med mössa ifall jag inte hittar vatten att duscha i
ta med shampoo och balsam
ta med pengar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!