2009-09-12 ? 21:02:19

ett litet tips!

har ett skitbra tips för er som söker tips på billig och bra peeling.
jag använder denhär från H&M, ligger under hundralappen och funkar skitbra.
tanken är den att man ska använda den på hela kroppen, men det tycker jag är helt valfritt.
jag brukar använda min frampå bröstkorgen och i ansiktet,
men smetar in den löst i ansiktet för att inte förstöra huden.
fungerar toppen enligt mig iallafall, ni borde testa den!

såhär ser den ut, den är rosa men jag gjorde om bilden lite för att texten frampå inte syntes så värst bra innan.
(tagen med mobilkameran för att systemkameran ligger hos min systers pojkvän och dammar just nu, buhu)
Kommentarer
Maria Signell ;)

Tjoho (: har använt den där rätt länge. fast en lila. säkert samma. Vill man bli baby len och fräsch över hela kroppen ska man ha såna där "skrubbhandskar" till (: (och "skrubba" hela kroppen)

fast om man har känslig hy kanske de inte blir bra men men!

Haha Sebbe loves it! ;D

2009-09-13 @ 12:43:17
Anonym

den där har du ju typ haft hemma i ett år, den finns ju förfan inte kvar i affären fattar du väl. idiot... -.-

2009-09-13 @ 16:59:28
URL: http://sjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!