2009-09-07 ? 18:48:18

en liten sjukling har vi här!

en väldigt trött alexandra på bilden som precis blivit hemskjutsad från skolan av sin mor för att hon var sjuk.

och ja ni hör rätt, alexandra skoglund är sjuk på riktigt!
jag brukar seriöst aldrig vara sjuk, och jag menar det.
förra året i skolan var jag borta från skolan kanske 4 dagar sammanlagt.
så jag är inte sjuk så ofta som ni kanske märker.
men nu rinner nästan, halsen är cepe så jag kan knappt prata, huvudet värker och allting snurrar.
så lilla alexandra åkte hem från skolan runt 2 idag fast jag annars skulle slutat 4.
imorgon stannar jag hemma också för att min mor tycker jag är sjuk nog för det.
tråkigt att man missar så mycket av skolan nu för det är skitmycket plugg i veckan.
men jag ska försöka bli frisk så fort som möjligt för att hinna ikapp.
fast nu ska jag gå och ta mig nån macka och ett glas juice.
är ganska hungrig för jag somnade så fort jag kom hem och vaknade runt halv 6, sen åt jag en billy panpizza som lunch och det är ju inte så mättande i längdenm så nu blir det lite mellis eller vad man nu kallar det.
puss.. eller ingen puss för då blir ju ni också sjuka. haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!